Alla inlägg under juni 2007

Av Ayam Nalin - 30 juni 2007 23:09

åh äntligen kväll!

Morgonen började med att min underbare storebror Saber kom med raklödder och sprejade i hela ansiktet på mig medan jag sov och mina små brorsor filmade det.. De försöker leka " Viva La Bam, Jackass och Vild Boys" Jätte kul lr inte plus att det var äckligt!

Mamma och pappa är ÄNTLIGEN hemma:) Har saknat dem så jävla mycket!!

Har umgåtts med familjen halva dagen sen har jag jobbat några timmar ikväll.

Nu blir det lite pokerspel sen sängen!


Snart är det gatu och emma ska vara lite "speciell"  under matchen på söndag! HAHAHA


Imorgon fyller jag år:)

Jennie Birgitta Bergander kom hem!Saknar dig :(

Puss& sov gott!

Av Ayam Nalin - 29 juni 2007 21:31

Ja som ni har läst så är det min underbara kompis Emma som har fixat bloggen till mig.Och som ni kan läsa så stämmer det mesta som hon har skrivit om mig.. Måste bara påpeka att min lilla kompis som spelar på högnivå kommer göra ett misstag om han inte skriver på åt DIF ! det är min åsikt om det emma lilla-gumman:P haha Vi får helt enkelt vänta och se vilka han kommer spela med.

 Orkar inte dra hela Ayia Napa resan för att "det som hände på Napa stannar på Napa" :P  så jag skriver lite kort bara..
Ayia napa 2007 var en GALEN/GRYM/VILD upplevelse och en oförglömlig resa för gänget som var där, sola&bada varje dag och kvällarna var hel vilda! haha

Sen så träffade Emma&jag våra prinsar Rodney och Mattias riktiga HUNKAR!

För 1månad sen så var vi nog på väg till GG för våran näst sista kväll där..

Jag vill tillbaka till Ayia Napa NU!!! saknar ALLT och ALLA man träffade och lärde känna där nere. <3

 Som sagt en oförglömlig resa!

Efter en underbar vecka i Cypern med ett galet gäng och en massa andra ungdomar så var det dags för studentveckan, inte lika kul vecka som i Ayia Napa men den dög..

Studentdagen: Champange frukosten var mysig men deprimerande med tanken på att det var sista stunden med klassen typ..

Studenttalet som jag höll gick jätte bra men har aldrig varit så nervös som jag var de minuterna jag stod där framme.. Men men jag överlevde som ni ser:) firandet efter parken blev hemma i trädgården med familjen&vänner där vi åt 3rättersbuffé,en massa bakelser/tårta och så fick jag öppna ALLA fina presenter! på kvällen blev det studentmiddag sen stan!

Studenten är också en dag som jag aldrig kommer att glömma. Det har snart gått 1hel månad sen skolan slutade och saknaden är enorm redan!


Vad har hänt nu efter studenten då? inte så mycket än så länge.. Måndagen den 11 juni fick jag veta för 2a gången iår att jag ska bli moster för 5e gången! min stora syster Shadra ska ha barn igen och sen så ska storasyster Hanna ha sitt första barn och jag är jätte GLAD!Så det blir tillökning i familjen med 2 nya bebisar:) annars så jobbar jag ons-lör varje vecka,tränar,umgås och tar det bara lugnt.

Snart så är det gatu sen Göteborg( under gothia) följt av Stockholm och mera jobb..


Ne nu räcker det med bloggandet för idag!Ska lägga mig i sängen och kika på film nu och glassa!

Jaha är man en i gänget nu lr?:P haha


Grabbarna Grus är BÄST i hela JÄVLA Ayia Napa!

Puss!

Av Ayam Nalin - 27 juni 2007 00:47

Ayam my poler bad mig att fixa en blogg åt henne och nu har jag gjort det så då tycker jag att det inte är mer än rättvist att jag blir den första som skriver.


Jo jag kanske ska berätta något om Ayam då, hon är glad, rolig, snäll, ibland sur som satan och då ska man hålla sig undan och bara vara tyst och sedan har hon en kompis som spelar fotboll på hög nivå som antagligen kommer läsa detta och det är därför jag skriver det, flytta inte till Djurgården, AIK,  eller Hammarby, utan ring Elfsborg och prata med dem, det är trevliga människor! Sedan har hon ju mig, tok roliga Emma som alla skrattar åt eller drar en massa blondin skämt om, det roliga är att det finns dem som är dummare än mig och inte är blodiner för 5 öre men som dem säger, blondes have more fun! Sedan var vi på Cypern, Ayia Napa och hade det kalas i en vecka! Här fick man handla billig sprit! Våran hotell pool var grym, lika så rummen. Lilla Ayam, hon var inte dålig där nere, jag kan säga att vi hade riktigt kul åt henne ett antal gånger, men jag tror att Ayam vill berätta om resan själv så säger jag:

"Det som hände på Napa stannar på Napa" iaf från min mun idag.

Vad ska jag mer berätta. Jag och Ayam har varit kompisar sedan 1 eller 2:an så det är över 10 år sedan vi träffades for the first time in our lifes.. Ganska intressant hur det har gått upp och ner i våran relation, men det är så det ska vara!


Så, nu har jag skrivit nåt!


Ha en bra natt! Puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards