Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Rubrik saknas

Av Ayam Nalin - 28 februari 2008 11:44

oj vad tiden går fort,dagarna bara springer iväg,när man har fullt upp.

Allt har varit så jävla konstigt den sista tiden, sjuk och hängig,får höra så mycket skit från en massa olika människor men jag antar att det är så här i livet..

Först fick jag lägga av med det enda jag verkligen älskade,hade glöden att hålla på med fotbollen (pga knäskadan),men jag överlevde tack vare min underbara familj och vänner. Och nu får jag inte äta det jag lever på typ, CHOKLAD! Hur fan ska det gå till? inte nog med det så får jag ställa om kosten helt,varken laktos eller gluten får finnas i min kost. Fan att det ska vara så jävla komplicerat och dyrt!


Inte nog med all denna skit så får man höra saker om er två som beter er som jag vet inte vad..men vad fan är det ni håller på med egentligen?! är det uppmärksamhet ni vill ha så kan jag lova er att ni har fått det men inte nå bra utan negativt . Alla  och då menar jag ALLA,prata om er,om hur förjävligt ni beter er och hur ni ser ut! Då jag får höra saker om er vill jag bara gömma mig och låtsas som att jag inte vet vilka ni är.  Ibland önskar jag att det är en hemskdröm. Vill inte tro på allt alla säger,men är rädd för att det är sant.


                                                   
                                                  
            

Jag vet att det gjorde ont att jag berättade det när du minst anade det,men jag vill  bara ditt bästa.Så återigen om du nu läser detta..Du vet att jag alltid finns här för dig och stöttar dig helatiden och att du har en speciell plats i mitt hjärta ! So Please,Follow your dream!


Livet förändras helatiden,en efter en försvinner ut ur ens liv och det finns inget att göra åt det. Jag är så tacksam över att jag har min FAMILJ och mina närmsta vänner kvar.
ÄLSKAR ER!


Nu blir det ut och gå en promenad med minsta prinsen min, Younez :)


 
 
Emelie

Emelie

26 mars 2008 23:48

Vilka då? :/

http://www.sunkish.blogg.se

 
Ingen bild

ayam

28 mars 2008 15:24

Vill inte nämna nå namn.. Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ayam Nalin - 20 september 2008 00:23

.. det var inte igår jag skrev här. Gud så tiden bara rinner iväg det är snart 6 månader sen jag skrev här sist..Men jag har haft fullt upp sen sist jag skrev! Har jobbat,varit utomlands till Alanya, sett på en massa fotboll,firat födelsedagsbarn,fir...

Av Ayam Nalin - 26 mars 2008 22:46

Ja,som sagt 50års sen Swe-Bra spelade.  Det var en bra och jämn match mellan lagen. Extra kul att Sebastian Larsson och Fredrik Stoor, överraskningarna i Sveriges startelva, gjorde stabila och fullt godkända insatser på högerkanten! Synd bara att det...

Av Ayam Nalin - 22 mars 2008 17:29

hej hopp snurr pirruett! Idag har det varit mkt sport på tv,och det kommer mer ikväll. Har legat och kollat på konståkningen där Adrian var väldigt bra idag, Kristoffer var rätt bra också! Lite drygt att bara ligga i sängen och inte göra så mkt,men ...

Av Ayam Nalin - 16 mars 2008 17:50

Lorin ,Hanna och Dunia kom i fredags så mysigt! Nu är hela familjen samlad och jag är lycklig:)   Allting kändes bra tills imorse då telefonen ringde och vi fick veta att farmor hade somnat in. Inget oväntat eftersom vi har vetat det nu ett tag, men...

Av Ayam Nalin - 29 februari 2008 17:58

Hej! Jag ÄLSKAR BARN!!! Igår var jag ute och gick med Younez i barnvagnen. Det var perfekt väder och underbart att gå med barnvagn! (nästan så att jag längtar till att få gå med min vagn med mitt barn i,men bara nästan kom ihåg det!). Sedan så duscha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards