Alla inlägg under november 2007

Av Ayam Nalin - 12 november 2007 22:35

Ja som ni såg så fick ju Min STÖRSTA IDOL GULDBOLLEN! jag hade hjärtat i halsgropen innan de sa ZLATAN IBRAHIMOVIC :) Jag är så jävla glad,över att han fick den och ingen annan!

Själva fotbollsgalan,utöver att Zlatan blev årets forward och fick Guldbollen så var det riktigt trevligt att se på hela galan,med mitt sällskap.

Kul att Marta fick så otroligt många priser,vilket hon är värd!


Zlatans tacktal

 ”Otroligt stolt”

– Ja, vad brukar man säga när man står här, sade han och log. Jag har inte stått här så många gånger i och med att jag avbokat så många tillfällen. Jag är otroligt stolt att ta emot priset en andra gång. Det är inte bara mitt pris utan alla mina svenska fans också. Utan er hade jag inte stått här, sade Zlatan.

Han riktade också ett tack till flera personer:

– Jag vill tacka Lasse och Roland, spelarna i landslaget, tränare i Italien och spelarna där. Min familj och mina vänner – ni vet redan vad ni betyder för mig, sade Zlatan också. (hela Hovet står och applåderar)!

ÄLSKAR ZLATAN IBRAHIMOVIC

Av Ayam Nalin - 2 november 2007 10:58

Tack för bloggbesöket igår Emma:) 

Som jag sa till dig,jag är paff,förvirrad och chockad(fast det kanske är samma sak?) aja ,vi tar det senare du och jag:P


Jag kanske ägnar för mycket tid åt att fundera på sånt som känslor? Jag har ju inte direkt vare på "topp" den senaste månaden. Jag kanske ger upp för lätt eller så försöker jag för mycket? "Tänk inte för långt fram i tiden, lev i nuet i stället", va det nån som sa en gång, jag förstog inte vad den personen menade förut. Nu gör jag det och jag förstår varför den personen sa det till mig. Jag kanske ska stanna upp, titta mig omkring , andas och helt enkelt leva i nuet och sluta att leva mig in i känslorna. Ta känslorna som dom kommer istället. Sen kan det ju va bra att ha kännslor som man måste kämpa för att få också, som kärlek till exempel, men vad vet jag?
 
A- Alla avgudar dig
Y-Bästa en pojkvän kan begära
A-Alla avgudar dig
M-Kanske inte så jätte smart

A. Alla avgudar dig.
B. Alla vill ha dig.
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss.
E. Oh, jättebra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad andra tycker.
H. Sådär kyssare.
I. Helt underbar i sängen.
J. Gillar att dricka/festa!
K. Vild och galen!
L. Alla älskar dig.
M.Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.
O. As sexig, grr
P. Populär bland alla.
Q. Ful.
R. Helt GALEN
S. Lätt att bli kär i.
T. Omtänksam och bryr dig.
U. Kingen på att bara tare lungt.
V. Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för eller nått, sjuk i huvudet.
X. Jätte bra i skolan/jobbet.
Y. Bästa en pojkvän/flickvän kan begära.
Z. Alltid redoM. Kanske inte så jätte smart
 Skriv upp ditt namn och se om det kanske stämmer!? 
 

Nu ska jag fixa iordning lunch till mina pojkar som jag har gjort hela veckan. Sista dagen jag är barnvakt,sen är jag ledig,skönt!


Så som du vill bli behandlad, behandlar du andra. Glöm inte bort det!

PUSS

Av Ayam Nalin - 1 november 2007 22:59

Have a nice trip to Barcelona!

Ayam betalar övervikten på handbagaget själv!


Jag är här och gästbloggar idag, Emma är mitt namn och det var jag som skrev första inlägget i denna bloggen, det krånglar för Ayam så jag tog över!

Jag vet inte vad jag ska skriva, förrutom att just nu är pågår en väldigt intressant konversation mellan mig och Ayam på msn. Tyvärr så får jag ge mig och lämna plats åt henne, finns inte plats för 2 kvinnor. Mer än så skriver jag inte! Nu ska jag ta och sluta för denna gången men jag återkommer inom en snar framtid och gör fler bejublade inlägg, har lösenordet och kan när som helst gå in här och avslöja allt trevlig som Ayam tiger om. Bra om jag skulle bli sur på henne någongång! ;)

Puss&godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards