Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Fotboll

Av Ayam Nalin - 22 mars 2008 17:29

hej hopp snurr pirruett!

Idag har det varit mkt sport på tv,och det kommer mer ikväll. Har legat och kollat på konståkningen där Adrian var väldigt bra idag, Kristoffer var rätt bra också! Lite drygt att bara ligga i sängen och inte göra så mkt,men ibland har man inga val..

Just nu ligger jag och ser på Supercupen där IFK-KFF spelar och det står 3-0. En riktigt trög och tråkig första halvlek,kändes som att man tittade på ett divison 6lag och inte 2 allsvenska lag som spela..

Känns lite konstigt att se gräs och sol i södra sverige medans vi här uppe fortfarande har snö.. Så jag längtar enormt till sommaren, som iår kommer att vara fullspäckad med en massa fotboll som det alltid har varit för min del. Men  en aning högre nivå och tempo samt bättre spelare och matcher att se framemot:)

Nu känns inte Allsvenskan 2008 så långt borta!


20.30 spelar Inter- Juventus. Så kom igen Zlatan visa ett eller flera snygga mål!


Nu är supercupen strax slut och jag ska baka en kladdis till serie A matchen!

Sköt om er alla där ute!


Norrporten Arena
GIF-HIF

Måndag den 31/3
kl: 19.00



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ayam Nalin - 20 september 2008 00:23

.. det var inte igår jag skrev här. Gud så tiden bara rinner iväg det är snart 6 månader sen jag skrev här sist..Men jag har haft fullt upp sen sist jag skrev! Har jobbat,varit utomlands till Alanya, sett på en massa fotboll,firat födelsedagsbarn,fir...

Av Ayam Nalin - 26 mars 2008 22:46

Ja,som sagt 50års sen Swe-Bra spelade.  Det var en bra och jämn match mellan lagen. Extra kul att Sebastian Larsson och Fredrik Stoor, överraskningarna i Sveriges startelva, gjorde stabila och fullt godkända insatser på högerkanten! Synd bara att det...

Av Ayam Nalin - 16 mars 2008 17:50

Lorin ,Hanna och Dunia kom i fredags så mysigt! Nu är hela familjen samlad och jag är lycklig:)   Allting kändes bra tills imorse då telefonen ringde och vi fick veta att farmor hade somnat in. Inget oväntat eftersom vi har vetat det nu ett tag, men...

Av Ayam Nalin - 29 februari 2008 17:58

Hej! Jag ÄLSKAR BARN!!! Igår var jag ute och gick med Younez i barnvagnen. Det var perfekt väder och underbart att gå med barnvagn! (nästan så att jag längtar till att få gå med min vagn med mitt barn i,men bara nästan kom ihåg det!). Sedan så duscha...

Av Ayam Nalin - 28 februari 2008 11:44

oj vad tiden går fort,dagarna bara springer iväg,när man har fullt upp. Allt har varit så jävla konstigt den sista tiden, sjuk och hängig,får höra så mycket skit från en massa olika människor men jag antar att det är så här i livet.. Först fick jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards