Alla inlägg under oktober 2007

Av Ayam Nalin - 29 oktober 2007 11:42

Shit vad tiden går fort,men antar att det är så när man har fullt upp!

Tänker inte skriva så mycket just nu förutonm allt detta:


Lördag:Satt framför Gif-Sundsvalls sista och avgörande match,såg väldigt mörkt ut ett tag men sedan så vände allt. Men så plötsligt så faller Micke och gör något som han ångrar djupt, rött kort på engång och så var hans sista match för säsongen slut.. Jag skrek och svor väldigt länge inte åt Micke utan åt domaren samt över att jag inte kunde fatta vad som hände..tydligen såg jag ut som en huligan enligt de jag tittade på matchen med.. (haha) Hur som hellst så kämpade grabbarna verkligen in i det sista och de var värd den sista platsen i allsvenskan!

Tankarna i mitt huvud när Micke fick lämna plan "lilla gubben varför just i den här matchen?du ska ju avgöra matchen!Undra vad han själv tänker just nu?"  Som alla vet så vann ju vårat norrlandslag,GRATTIS killar!

Sedan så medans Giffarna tog flyget hem till Sundsvall för att festa natten lång så firade jag med middag följt med fest hos jennie,en trevlig kväll med gänget!


Söndag: Vaknade med, "snälla Gud,ge DIF styrkan att vinna"

Såg på Dif-Bp ett tag men stängde av tvn efter första halvlek,nerverna klarade inte av att se en sån dålig match plus att jag visste att Ifk ledde sin match.. man förstod att Ifk skulle ta hem Guldet. Det var de värd efter 11års väntan, GRATTIS alla IFK:are!

Sen så alla vi Djurgårdenfan,vi är riktigt stolta över våra spelares insats iår,synd att vi inte tog hem guldet..visst guldet gick till IFK men vi var ändå BÄST i stan!

Djurgården Stockholms Stolthet!


Som ni vet så fick Micke även Guldskon för årets bästaspelare(och visste ni inte det så vet ni det nu) :P

Undra vart han tar vägen nästa säsong? Med tanken på att det är  många lag som är ute efter han..tidigare vare det bla.Dif&Bajen nu är till och med Guldlaget efter han..! Hmm undra hur det hela slutar?

Själv så hoppas jag att han stannar i Gif-Sundsvall;)


Nej nu blir det att fara och handla lite mat..

Snart blir jag moster:)

ÄLSKAR MIN FAMILJ!


Jag satt och storgrinade i omklädningsrummet för att jag kände att jag svikit laget, fansen och klubben, och sen kan grabbarna vända 1-2 till 4-2 det finns inte på världskartan, säger Mikael Lustig.


Av Ayam Nalin - 2 oktober 2007 22:46

Idag så har jag varit ledig,har städat hela huset och är riktigt stolt över mig själv:P haha

Sen så fick jag besök av två små töser, Mikaela och Nova, dem är så söta och har hunnit bli så stora:) Riktigt trevligt besök!

Senare på eftermiddagen så fick vi mera besök, den här gången från några som bor i Näsåker känner dem inte så mkt men det är kompisar till familjen,kul var det iaf!

Har även varit på handbolls träningen,riktigt kul, pojkarna är så duktiga!

Och sist men inte minst den bästa höjdpunkten idag har varit nu ikväll, då vi här hemma har suttit framför Zlatans(kungen) match, där han gjorde 2 snygga mål! Han är så JÄVLA BRA!!!!! Synd bara att han inte spelar em-kvalmatchen den 13e pga att han är avstängd..Men men förhoppningsvis så vinner Swe utan honom!

Kul att Sebastian Larsson får chansen i landslaget!,ska bli intressant och se han på plan om han nu får spela...


Nej nu blir det sängen, imorgon är det jobb som väntar..

Puss och godnatt!

Av Ayam Nalin - 1 oktober 2007 11:45

då var det dag att skriva här igen.. jag vet att det är dålig uppdatering men jag har faktist skrivit 3inlägg som inte har kommit upp för länge sen..det var nå cp fel på sidan så det gick inte att lägga upp bloggen.

Sen sist jag skrev så har jag hunnit utbilda mig till step up/aerobic instruktör i Sundsvall och har fått jobb på Jocks så kom ner dit och träna,sen så är det invigning idag!

Sedan så har jag börjat vikariera som idrott,sv och ty lärare på Nipan skolan vilket är jätte kul men lite jobbigt vissa stunder.. Men antar att det är så i lärarbranchen.. Och sen 2v tillbaka så har jag även börjat träna pojkar födda 00 i handboll 2ggr iveckan utöver att jag läser 2ämnen på komvux och försöker träna själv. Så på så vis har jag fullt upp på dagarna!

    Förra helgen var jag och några på modevisningen nere på bowlingen hur mysigt som helst! Dock så har jag legat sjuk sen förra söndan med torr hosta,huvudvärk och snorig trots detta så har jag fått lova att ställa upp på att vikariera .. men är på bättringsvägen nu som tur är.

I onsdgas var det fotbollsavslutning med laget där vi åt middag och pratade om säsongen06/07 inte för att jag deltog så mkt nu under höstsäsongen,så det kändes lite konstigt att prata om lagets insats.. Men nästa år är det nya tag och förhoppningsvis så är mitt knä återställt!


Lite sport:

Zlatan är igång som alltid:)

Djurgården är allt närmre SM-guldet:)
Det har inte startat så bra för Modo men det kommer..

Tyskland tog VM-guld, lite surt för Brasilien


Nej nu måste jag upp ur sängen och fixa iordning mig,ska gå på lektion sen fara ner på Jocks och mingla med alla där nere!


Man märker att det är höst& trist ute men du gör mig glad för

Du är musiken i mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards